Enkele post bekijken
Oud 18th December 2006, 19:34
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Kenny
Je moet niet nuanceren om te nuanceren. Misschien moeten we gewoon stoppen met de politiek correcte onzin, die als enige "verdienste" heeft dat ze alle duidelijkheid binnen een debat op voorhand fnuikt.

Kenny, ik nuanceer niet om te nuanceren. De uitreiking van die 'prijs' stelt toch gewoon de mening van de holebivereniging voor? Zij zijn het niet akkoord met zijn uitspraken en ze laten dat op deze manier blijken. Zoals ik al zei vind ik het niet de meest geschikte manier (net zoals jij ben ik ook voorstander van een debat waarin meningen op een volwassen en duidelijke manier kunnen uitgewisseld worden), maar daar heb ik het ook niet over.
Dat hij zo verbolgen reageert, vind ik niet stroken met zijn uitspraak dat iedereen recht heeft op een eigen mening en deze ook vrijelijk moet kunnen uiten.

Je moet overigens ook niet overdrijven met het afwijzen van politieke correctheid. Poliek correcte uitspraken doen om de politieke correctheid ervan is natuurlijk belachelijk, maar meestal bevatten politiek correcte uitspraken bepaalde waarden die belangrijk zijn voor de persoon die de uitspraken doet. Ze heten niet voor niets politiek correct hé...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden