Enkele post bekijken
Oud 16th December 2006, 15:41
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Kenny
Er was geen enkele reden om het niet te geloven, maar wat nog erger is, is dat dit vehikel maandenlang is voorbereid om de zaak op een dusdanige manier voor te stellen dat het eigen agenda bevordert wordt.

Ondanks dat het - ja Wouter - idd begint door te sijpelen dat zoiets misschien toch wel verdere gevolgen heeft dan ik in eerste instantie dacht, vraag ik me wel af of de initiatiefnemers van dit 'vehikel' op voorhand niet bedacht hebben dat het wel eens een averechts effect zou kunnen hebben...
Als het, zoals jij zegt, maandenlang is voorbereidt, dan moeten ze - zijnde (vermoed ik toch) professionele journalisten en politiekers (?) - toch op voorhand hebben ingezien dat dit de gevolgen hadden kunnen zijn?

Citaat:
Hoe werden de Vlamingen voorgesteld? Vlaanderen, beste Franstalige landgenoten, wordt bevolkt door kaalgeschoren vendelzwaaiers die wilde kreten uitstoten. Vlaanderen heeft een onverdraagzaam parlement waar Franstaligen zelfs niet binnen mogen. Vlaanderen schopt brave tramgebruikers uit de tram als die het grondgebied van het rijke Vlaamse Tervuren bereikt. Vlaanderen is zelfgenoegzaam en egoïstisch.

Wordt dit echt gezegd in de uitzending?
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden