16th December 2006, 13:37
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
Tuurlijk, de fout ligt bij de mensen die zoiets als voor waar aannemen, zogezegd geen gezond verstand hebben en over niet zoveel relativeringsvermogen beschikken
|
Was er voor de beruchte uitzending ook al maar ergens sprake geweest van een eventuele onafhankelijkheid van Vlaanderen? Iets in de media over gehoord/gelezen? Ik niet in ieder geval... Kan zo'n onafhankelijkheidsverklaring (in een Westers land als het onze) zomaar uit de lucht komen vallen zonder dat er daarvoor ook maar iets over uitgelekt is? Ik dacht het niet.
Je kan je druk maken over het feit dat het een staatzender was die het uitgezonden heeft en daardoor idd haar credibility verliest, maar dat je je druk maakt over de inhoud getuigt in mijn ogen van een gebrek aan relativeringsvermogen. De Walen hebben redenen om zich zorgen te maken moest er ooit een onafhankelijkheid komen, op deze manier wordt de blindstemmende NVA- en VB-stemmer even met zijn neus in de eventuele gevolgen van zijn stemgedrag gewreven.
Noem het een sensibiliseringscampagne zo je wil. Die moeten ophef veroorzaken.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|