22nd November 2006, 17:10
|
Registered User
|
|
|
|
Islamitische hackers kunnen website Vaticaan niet kraken
Eigenlijk vind ik het best wel grappig! Hackers die de website van het Vaticaan willen hacken. Te grappig om te verwoorden! zoveel boeiends zal daar ook niet opstaan veronderstel ik. Maar als ik het vervolg lees, gaat dit nog steeds over de uitspraak die de Paus heeft gedaan over de Islam. Dit gaat toch een beetje te ver. Dat ze zich bezighouden met het hacken van websites van hun eigen. De Paus heeft zijn excuses al aangeboden, dus deze aanval is zeer ongepast en zeker mislukt. Ze noemen zich de leiders van de elektronische jihad. Deze mensen hebben niets anders te doen en willen goed staan bij de echte leiders. Echte leiders en krakken zullen ze toch niet zijn, dat hebben ze duidelijk laten zien.
Ik zou het nog niet durven om de website van het Vaticaan te hacken. Alsof niemand gaat doorhebben dat de Paus dingen er zou opzetten dat die mensen er zouden opzetten. Veel moois zal het zeker en vast niet zijn. Voor het Vaticaan betekent dit natuurlijk dan weer wel dat ze geviseerd worden en dat ze moeten zullen oppassen. Hopelijk nemen ze geen wraak door een aanslag te plegen, maar tegenwoordig doen ze dit voor niets.
Groetjes Evelyne
|