Enkele post bekijken
Oud 16th November 2006, 18:55
Tuur Tuur is offline
Registered User

Als inwoner van Hoogstraten kan ik niet anders dan hierop reageren. Het is echt schandalig hoe de Nol (zoals we hem hier noemen) zijn positie als burgemeester weeral eens heeft kunnen veilig stellen. De vriendjespolitiek die deze man voert is niet meer te doen. Komt daar bij dat we voor de volgende 6 jaar weer met hem opgescheept zitten. Dat Leterme dat catastrofaal vind voor de geloofwaardigheid van de politiek is nog zacht uitgedrukt vind ik. Heel mijn geloof in de democratie is de grond in geboord. Wat heeft het nu voor nut dat we nog gaan stemmen als partijen het onderling toch zo regelen en als er blijkbaar toch politiekers blijven bestaan die meer om hun positie en macht geven dan om het welzijn van de burgers?
De jeugd in Hoogstraten heeft niets om zich bezig te houden buiten de jeugdbewegingen die met moeite het hoofd boven water kunnen houden door gebrek aan steun van de gemeente. Met een jongere burgemeester hadden die misschien op meer begrip kunnen rekenen en kwamen er misschien na 18 jaar veranderingen in het beleid. Ik weet niet heel veel van politiek, maar ik begrijp niet waarom Groen! en Hoop met KVB in zee gaan... We zullen zien wat het geeft en hopen dat deze stunt de Nol toch de das omdoet bij de verkiezingen binnen 6 jaar. Laten we hopen dat de mensen dit niet rap vergeten.
Met citaat antwoorden