Onderwerp: JFK vermoord !!!
Enkele post bekijken
Oud 24th November 2004, 21:38
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student

Citaat:
Orgineel gepost door katleen
Weet ge dat er een groot misverstand bestaat over videotheken. De klanten denken dat wij die films nog goedkoper aankopen dan vb. in den blokker.. Maar de waarheid is dat wij een huurversie moeten aankopen en die kost véél meer dan een koopversie! Een onbekende titel kunnen wij voor vb. 30 euro kopen en een topfilm kan bij bepaalde maatschappijen tot 100 euro gaan! Dat is elke week ne serieuse aankoop want ge zet geen 2 DVD's van troy hé! Ge zet er een stuk of vijf..
Dus ge moet al serieus verhuren om alles te betalen en toch wat winst te maken.. Life ain't easy als zelfstandige. Dat heb ik zeker geleerd in de videotheek en in een tea-room in Ekeren van mijn tante en nonkel!
Maar dat gezaag laat ik achterwege da's een andere discussie

Jaja dit weet ik maar al te goed. Ook uit het feit dat ik een goede kennis had met zijn eigen videotheek. Maar hieruit leid ik af dat ze van een DVD van Troy wel een 20tal of meer exemplaren van hebben staan. En deze zijn bijna elke dag verhuurd voor vele weken. Dan kan je wel zeggen dat ze goed hunne kost verdienen denk ik. Gewoon niet te schatten hoeveel volk daar op 1 dag over de vloer komt.
Met citaat antwoorden