24th November 2004, 11:35
|
Registered User
|
|
|
|
Boezems
Mja ok misschien een bizarre keuze om haar boezems tentoon te stellen, maar als ze inderdaad beschikt over( naast een cup C) een geldgebrek, dan bezie ik dit als noodoplossing. Ok misschien niet de meest evidente keuze; de meesten denken dan , 'Komaan, zoek toch een jobke'. Ik weet niet wie er hier in het weekend wat centjes bijverdiend, maar ik dnek dat velen er wel mee akkoord gaan dat dit toch niet al te makkelijk is. Ten eerste kostbare tijd gaat verloren, meestal ook de uren waarop je dan moet werken zijn niet altijd even 'plezant', en ga zo maar door.
Ik ben ook op zoek naar een jobke. Ik heb al in een bakkerij gewerkt. Dat betekende op vrijdag niet weggaan , of maar eventjes, om dan op zaterdag om half 6 op te staan, dit scenario herhaaldfe zich dan op zaterdag. Leuk is minder. Nu heb kan ik beginnen in een restaurant-feestzaal in de buurt. Om 19u beginnen en als je om 4u naar huis kan, mag je al blij zijn.
Dus je, ik ben van mening dat die studente oud genoeg is om zelf keuzes te maken.
|