18th November 2004, 18:42
|
|
Live fast, die young
|
|
|
|
Ik dacht dat die man al verscheidene boete's heeft gekregen? dus hij is wel degelijk gestraft geweest om de dingen die hij gedaan heeft. Hij had ook niks met het ongeval te maken eigenlijk. De media heeft gewoon gebruik gemaakt van de persoon kimble. Wist je trouwens dat de media foto's van zijn site heeft gebruikt zonder toestemming te vragen.. Dit mag ook niet. Een vriend van mij zijn internetverbinding werd zelfs verbroken door telenet omdat hij soms op het board van kimble zat. Dit heeft telenet zelf telefonisch bevestigd. Waar gaat dat naartoe?
Citaat:
Ik heb al verschillende mensen weten sterven in het verkeer, en ik vind de openbare weg helemaal géén speelplaats voor onverantwoordelijke "volwassenen".
|
Euh sorry maar ik denk dat deze man een voorbeeld is qua verantwoordelijkheid opnemen. Als hij iets heeft misdaan ontkent hij het niet en stelt zich volledig akkoord met de sanctie's die eraan vasthangen. En ik kan me ook niet herinneren dat deze man ooit al iemand heeft doodgereden ofzo.. Ik denk dat vele mensen hier een voorbeeld aan kunnen nemen.