17th November 2004, 21:41
|
Registered User
|
|
|
|
beschaamde Belg
Wel, ik vind het gewoon absurd. Het Vlaams Blok werd veroordeeld... nieuw naampje... en alles is opgelost. Het VB is en vooral blijft, ook na de veroordeling, een racistische partij! Ik snap totaal niet hoe het mogelijk is dat dat kan. Maar ja, we leven in België zeker?
Zondag heb ik Filip Dewinter bezig gehoord op de Nederlandse televisie. Ik was beschaamd als Belg. Als ik op dat moment in Nederland zou rondlopen, ... Ik zou in de grond zakken denk ik.
"Het is niet mogelijk dat verschillende culturen onder elkaar samen leven." Dat is wat hij letterlijk zei. En pas veroordeeld voor racisme he! tjonge jonge jonge. Je moet maar durven. Het dringt blijkbaar nog niet goed door bij die mannen.
Hij zit daar te bluffen met zijn miljoen stemmen in België. Hij vergeet volgens mij dat de meerderheid van die stemmen niet vóór het VB zijn. Meer dan de helft zijn volgens mij stemmen tégen de andere partijen en de mensen zien dan het VB als laatste en enige uitweg.
Spijtige zaken. Waar zit de intelligentie? Waarom kiezen mensen het snelst voor de gemakkelijkste uitweg? Wordt er nu echt gedacht dat wanneer alle 'vreemdelingen' weg zijn de problemen opgelost zijn?
|