ik weet niet meer waar ik het overlaatst gelezen of gehoord heb, maar er zijn heel veel studenten(voornamelijk in Amerika dacht ik) die gewoon in de prostitutie stappen om hun school te kunnen betalen.
Het is een "job" die heel goed betaald, je kan werken na je schooluren en je school betalen. Ideale job eigenlijk he?
Heb ik weer pech dat mijn oudjes mijn studies betalen seg
Ik ben er niet voor, nog tegen. Als mensen hun eigen studies moeten betalen, vind ik dat een beetje een spijtige zaak. De meeste van ons hebben allemaal het geluk dat onze ouders de mogelijkheid hebben om ons hoger onderwijs te gunnen.
Wanneer er mensen zijn die dat geluk niet hebben, moeten die iets vinden waar ze toch wel een hoop geld mee kunnen verdienen. Dit vind ik nog iets redelijk fatsoendelijks maar ik kan ook wel begrijpen dat e-bay het tegengaat.
Ik denk dat als mijn ouders de mogelijkheid niet hebben om mij hoger onderwijs te laten volgen en ik dat toch echt wil doen, er een grote kans is dat ik ook wel iets zal zoeken waar ik veel geld mee zal kunnen verdienen.
Spijtig genoeg heb je voor die dingen altijd modelmaten nodig en daar kom ik 15cm voor tekort
dus ik zal weer moeten uitkijken naar een andere job