Enkele post bekijken
Oud 30th August 2006, 00:46
Pieterjan's Avatar
Pieterjan Pieterjan is offline
------

Wim, mijn oprechte excuses, maar het feit om de problemen 'in de rand' te ontkennen is gewoonweg belachelijk. De faciliteiten gaan oneindig veel verder dan gewoon de taalproblemen. Kijk maar naar de opkomst van de Union Francophone, die via waalse kiezers meer zeggenschap heeft over vlaamse gemeenten. Dat is maar één van de huidige problemen en de lijst is eindeloos.

Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Wat mij zorgen baart zijn de toenemende klimaatsproblemen, de honger en tegelijkertijd de obesitas in de wereld, de verzuurde maatschappij waarin verkrachting, vluchtmisdrijf, dronken chauffeurs, geweldpleging enz schering en inslag zijn, enz...

Je geeft hier zelf toe dat deze facilitaire problemen je niet interesseren, ik vraag me dan toch wel af waarom ik jou naam in deze topic zoveel zie voorkomen, en steeds met dezelfde utopische argumenten er onder

In het geval van milieuproblemen vind ik je argumenten in ieder geval veel sterker en overtuigender dan diegene in deze topic.
"Helden en getal zijn woorden die niet paren, leeuwen lopen in geen benden, veel kan zo weinig zijn. Macht van getal is zo vaak waan van macht. Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed en één kan dan een leger zijn".- Cyriel Verschaeve -
Met citaat antwoorden