Enkele post bekijken
Oud 26th August 2006, 16:27
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Pieterjan
Denken jullie echt dat enkel Vlamingen zich soms uitlaten over die anderstalige 'landgenoot'?

Het is niet omdat een ander het doet dat wij ons ook moeten verlagen. Zulke uitspraken horen gewoon niet. Dat is schelden en schelden is iets voor kleine kindjes.

Citaat:
Ik maak me veel meer zorgen over de verdere opmars, het is als een parasiet, overal meer en meer Frans, Sterrebeek, Zaventem en Vilvoorde beginnen ook al te verfransen. Dat baart me veel meer zorgen

Wat mij zorgen baart zijn de toenemende klimaatsproblemen, de honger en tegelijkertijd de obesitas in de wereld, de verzuurde maatschappij waarin verkrachting, vluchtmisdrijf, dronken chauffeurs, geweldpleging enz schering en inslag zijn, enz...
De oprukking van het Frans (als ik me niet vergis één van de 3 officiële landstalen in België en dus gelijkwaardig aan het Nederlands) is wel het minste wat mij zorgen baart.
De oprukking van het Frans vergelijken met een parasiet vind ik dus persoonlijk lichtjes overdreven...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden