![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
16th November 2004, 17:21
|
![judithgielens's Avatar](image.php?u=238&dateline=1127643641) |
auti-juf
|
|
|
|
Citaat:
Originally posted by Barst
Gelukt! Tnx Judith! Daar zat ik dus naar te zoeken... Systeem is dus: eerst 'post reply', dan tekst (uit een andere post onderaan) copyen, vervolgens klikken op 'quote' bij 'vbcode', dan krijg je links bovenaan een apart blokje waarin je je tekst moet 'pasten', en dan 'ok'. Vervolgens verschijnt de 'quote' in je 'post reply'...
|
Je kan natuurlijk ook gewoon onderaan rechts bij die persoon zijn post klikken op "quote" (naast edit) en dan krijg je heel die persoon zijn tekst, die als quote al in jou bericht is gezet en ook al in het vet gedrukt is! dat is nog minder werk!
Ik gebruik dat copy-paste gedoe vooral als ik een stukje tekst van ergens anders er nog wil bijzetten.
Als ik nu bv jou eerste zin wil "quoten" moet ik er wel voor zorgen dan de [ /i][ /B][ /QUOTE] er achter komt(ik copy dat stukje dan even van helemaal onderaan en plak dat er dan achter)
en als ik jou laatste zin wil "quoten" moet ik het eerste deel nog eerst even terug copy-en en pasten aan het begin van de zin. (aan het begin van de zin dus nog even [ QUOTE][ B][ i] typen, de afsluiting staat er al!
Gaat het lukken nu? ![Wink](images/smilies/wink.gif)