![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
16th November 2004, 01:15
|
![Barst's Avatar](image.php?s=dc08b7574f49621e68369212bb939c06&u=1&dateline=1088092989) |
Administrator
|
|
|
|
Thanks...
Kenny, eerlijk gezegd dacht ik dat jij een andere manier had gevonden omdat je zo frequent van die quotes gebruikt maakt... quod non dus. Wil dit dus zeggen dat je telkens inderdaad manueel die [ quote ] moet invoegen? Allez, chapeau, aan een gebrek aan moeite zal het dus inderdaad niet gelegen hebben...
Dat [ img ]-dinges, dat blijkt precies toch te marcheren, of nog niet helemaal naar je goesting?
Het is misschien wel juist dat we er al te rap van uitgaan dat mensen degelijke manier van communiceren op 1-2-3 onder de knie hebben... ik denk ook dat er bij velen alleen omwille van de technische aspecten nog altijd sprake is van een zekere koudwatervrees...
Misschien moet ik tijdens een van de MaVo-lessen eens een aantal van jullie een klein kwartiertje jullie ding laten doen vooraan, kwestie van de rest van de groep te 'updaten'. Of hebben jullie dan ook een beetje last van die 'koudwatervrees'? ![Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)