Enkele post bekijken
  #6  
Oud 13th July 2006, 13:17
bram willems bram willems is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: vorselaar
Posts: 120
Ik denk dus wel dat hij kan zeggen dat hij fout was en tegelijk zeggen dat hij geen spijt heeft. Hij zal ongetwijfeld spijt hebben dat dit gezien is door miljoenen kinderen waar hij een voorbeeld voor is, maar hij zal geen spijt hebben tegenover materazzi...
Ik hoop btw ook dat materazzi niet te zwaar geblesseerd is... Hij ging nogal zwaar tegen de grond na die kopstoot en aangezien hij zelf nooit elleboogstoten uitdeelt in een wedstrijd en een zeer faire speler is moet dit aankomen bij hem...

Enige zin voor overdrijving is blijkbaar ook niet ver te zoeken...

Stenen tijdperk.... komaan dan is werpt het hele voetbal ons terug naar het stenen tijdperk... Elke wedstrijd wordt er wel getackeld of een elleboogstoot "per ongeluk" uitgedeeld...(bekijk in dit deel vooral de luchtduels van materazzi...)

Maar de discussie ging er dus over dat hij door die kopstoot zijn tittel van beste speler moet verliezen? of hij echt de beste speler was laat ik in het midden, maar ik vind niet dat hij door zo'n momentopname zijn tittel kan kwijtspelen, hij heeft voor de rest goed gespeeld en in de finale(heb ik gehoord) ook heel de wedstrijd schitterend gespeeld... Dus vind ik niet dat hij hem daarvoor moet kwijtspelen...
Met citaat antwoorden