Onderwerp: Wie wint de tour?
Enkele post bekijken
Oud 1st July 2006, 22:55
Jelle thijs Jelle thijs is offline
Registered User

01/07 Jan Ullrich blijft onschuld uitschreeuwen
Eén dag nadat hij door zijn team T-Mobile geschorst werd voor zijn aandeel in het Spaanse dopingschandaal, herhaalt 'der Jan' op zijn website dat hij met de ganse affaire niets te maken heeft.

"Hallo fans", schrijft de Tourwinnaar van 1997. "Ik ben diep geschokt en kan het nog niet geloven. Ik mag niet starten in de Tour. Dit is een nachtmerrie. Ik heb met de ganse affaire niets te maken! Ik heb me dit jaar beter voorbereid dan ooit. Ik ben en topvorm en moet nu toekijken van aan de kant", vertelt hij.
"De uitsluiting uit de Tour de France is het ergste wat me kon overkomen. Uit officiële hoek heb ik nog niets gehoord. Ik weet niet wat me ten laste gelegd wordt. Al mijn dopingcontroles tot nu toe waren negatief. Ook de test bij de Tour. Ik moet hier een paar dagen van bekomen. Nadien zal ik met mijn advocaten mijn onschuld bewijzen. Ik geef niet op!", klinkt het strijdvaardig.

Er bestaat een goede manier om dit te bewijzen: DNA test, komt het DNA van Ulli niet overeen met het DNA in het bloedzakje, dan is de onschuld bewezen, klaar!
Met citaat antwoorden