Enkele post bekijken
Oud 26th June 2006, 03:03
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Angry

Citaat:
Orgineel gepost door Barst
Fifa-baas Sepp Blatter zei na afloop dat ook de arbiter een kaart had verdiend. „Door al dat gedoe is er in de tweede helft misschien maar twintig minuten gevoetbald.

'Mijn gedacht!' Ik dacht écht dat dat bordje op het eind MINSTENS 10 minuten extra speeltijd zou aangeven... het bleken er uiteindelijk 'slechts' zes...

Voor de Hollanders zaten de 'voortekens' echt niet mee: op 25 juni hebben zij tot nu toe vier matchen gespeeld op een WK... en niet één ervan gewonnen! Daarbij: ik wist het al van in het begin: geen oranje outfit: dat moest wel fout gaan!!

Ik onderschrijf overigens volmondig de analyse van Van Basten na de match: onze noorderburen zijn er idd in getrapt! De Portugezen waren ronduit 'slimmer' in het provocatiespelletje na de rust én ze hebben het spel inderdaad plat gelegd door anti-voetbal te promoten tot en met; oranje was duidelijk niet 'rijp' genoeg om zich niet te laten meeslepen, derhalve: 1-0!

Exit, en volgende keer beter (=E.K. 2008 Zwitserland/Oostenrijk). De Engelsen zullen er alvast niet rouwig om zijn: spelen tegen een half reserve-elftal is nu niet meteen het slechtste perspectief voor een kwartfinale...

PS: Panorama gezien vanavond? Die Blatter is werkelijk zo CORRUPT ALS DE PEST... Ticketverkoop, exclusiviteitsclausules voor veiligheidscontracten in stadia of voor verkoop van frisdranken, bouwcontrachten voor stadia, met name voor de 'kleinere' deelnemers (o.a.: Trinidad & Tobago): een échte schande voor het voetbal!!