Enkele post bekijken
Oud 16th June 2006, 15:20
Stephanie Stephanie is offline
Registered User

Niet zo'n goed nieuws voor de fans van Ronaldo

Fitter worden of niet spelen: da's de duidelijke boodschap van de Braziliaanse bondscoach Carlos Alberto Parreira voor Ronaldo. Parreira verklaarde vanochtend zijn twijfels te hebben over het zorgenkind van Real Madrid. "Op dit toernooi is slechts plaats voor topfitte spelers, die snel denken en handelen. Ronaldo is dat niet op dit moment. Tegen Australië bekijken we hoe het met hem gaat. Eventueel zullen we niet nalaten maatregelen te nemen."

Volgens teamarts José Luiz Runco hebben Ronaldo's lichamelijke klachten mogelijk een psychische achtergrond. Ronaldo liet zich donderdag nog eens uitgebreid onderzoeken in een ziekenhuis in Frankfurt, omdat hij zich niet goed voelde. Volgens betrokkenen werd zelfs zijn schedel doorgelicht, om te kijken of er geen tumor zat. Er bleek echter niets aan de hand met de topschutter van weleer. Vandaar dat arts Runco de mogelijkheid van een overdaad aan stress niet wilde uitsluiten.

Ronaldo zelf lijkt er zich niks van aan te trekken: "Ik zie geen reden voor twijfel. Het team staat achter mij en ik sta achter het team. Iedereen steunt mij. Toch verwacht ik geen uitzonderingspositie. Dat hoeft ook niet. Ik ben er van overtuigd dat ik de komende wedstrijd beter zal spelen."

We zullen dus moeten afwachten tot zondag (18/6) - 18u tegen Australië wat Ronaldo ervan bakt...
Met citaat antwoorden