15th June 2006, 12:51
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door DorienFaes
Eerlijk gezegd, vind ik het er een beetje over gaan. Een foto gaan maken van armen, hongerigen en dit alles om de media aandacht te krijgen.
Ik vind dit echt erg!!!
|
hmm, ja, maar media-aandacht is óók aandacht voor de foto en daardoor ook aandacht voor de problemen aangekaart door de foto...
Maar het is wel waar dat zo'n foto's ondertussen wss niet veel medeleven meer oproepen, anderzijds wordt op deze manier deze 'wedstrijd' tenminste nog 'gebruikt' om te sensibiliseren. Foto's van een mooi gebouw oid, vind ik dan veel minder interessant. Dan liever zulke foto's... Het gaat altijd wel om menselijk leed, maar voor iets anders dan menselijk leed (en de daarmee gepaard gaande factoren zoals milieuvervuiling en dergelijke) moet er toch niet gesensibiliseerd worden? Dus ergens wel logisch dat de foto's steeds over hetzelfde gaan...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|