Enkele post bekijken
Oud 11th June 2006, 03:54
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Wel ja, probeer de 'heat of the moment' zoveel mogelijk door te komen door twijfel te zaaien over de verantwoordelijkheid, blijf vooral benadrukken dat het hier ging om een "legitieme" - what's in a name - operatie in het kader van de 'War On Terror', en verzwijg zoveel mogelijk dat het hier wel degelijk ging om zeven(!) mensen uit hetzelfde gezin op het strand bij de picknick...

Als - bewust(!), twijfel er niet aan - neveneffect krijgen de Israëli's het aldus voor mekaar om het eenzijdig(!) wapenbestand van Hamas - van kracht sinds begin 2005 - ongedaan te maken, nét datgene wat hen 'toevallig' het allerbeste uitkomt... aangezien alle mogelijke tegenacties vlot onder de noemer 'fundamentalistisch terrorisme tegen de staat Israël' kunnen geplaatst worden...

President Abbas heeft overschot van gelijk wanneer hij deze moordpartij als 'genocide' bestempelt. Dit is niet min noch meer staatsterrorisme 'pur sang'... Overigens: alle pogingen van de Palestijnen om de huidige patstelling te doorbreken, worden al op voorhand door de Joodse haviken naar de prullenmand verwezen, ten bewijze daarvan de uitspraak van premier Olmert die het Palestijns referendum ter erkenning van de staat Israël nu al gedesavoueert (lett: "Het Palestijnse plan om een referendum te houden heeft geen betekenis en vertegenwoordigt enkel een intern spel"). Tegelijk: het laat zich al te makkelijk raden wat het effect van dergelijke acties wel zou kunnen zijn op de uitslag van het bewuste referendum... Anders gezegd: het LAATSTE wat de Israëli's willen is... vrede!

Conclusie: ik laat in mijn lessen GEEN FLUIT meer zien van de holocaust - of tenminste, ik zal mijn aandacht dienaangaande meer toespitsen op zigeuners, communisten, dissidenten en andere 'onzuiveren' van het Naziregime tout court)! Mijn ontgoocheling over hoe snel een volk kan vergeten is nl. momenteel al te groot om dit volk nog het excuus mee te kunnen geven van: 'Kijk eens wat ge ons toen hebt aangedaan'! Primo: ik voel mij niet aangesproken door dit 'ge'; secundo: ik zal wel de moeite doen om andere voorbeelden van verdrukking en absoluut mensonterende beestigheden op het spoor te komen, liefst dan wel van het soort dat niet 'gebruikt' kan worden tot op de dag van vandaag om ten onrechte de slachtofferrol te kunnen opeisen... om vervolgens de eigen moordpartijen 'gerust' verder te kunnen zetten met het oog op louter wederrechtelijk 'grootgrondbezit'!

'I've really had it with these people!!'