Enkele post bekijken
  #10  
Oud 8th June 2006, 20:44
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Citaat:
Orgineel gepost door hans
Leg mij dan maar eens uit waarom er een aantal steden, dorpen, gemeenten zijn die het nodig vinden om in een heleboel straten éénrichtingsverkeer in te voeren.

Hans, je zou ondertussen toch al moeten weten dat het energiebeleid niet echt één van de prioriteiten is van zowel de overheid als de gemeentes
Als het aan mij lag, was dat eenrichtingsverkeer er niet, maar daar kan ik nu eenmaal niet veel aan doen... Zullen we daar met zijn tweetjes tegen gaan protesteren anders?
BTW, in sommige gevallen is dat eenrichtingsverkeer wel positief, als dat er bijvoorbeeld voor zou zorgen dat jij sneller thuis bent met de fiets dan met de auto en jij dus in het vervolg met de fiets naar je stamkroeg trekt

Citaat:
Orgineel gepost door Hans
Want deze straten zijn in het centrum en stoppen en optrekken is een pak bezwarender voor het millieu dan een constante snelheid.

Kan je dit nog eens herhalen in 'capitals'? Want van dat niet te onderschatten gegeven zijn héél veel mensen niet op de hoogte
Vooral die mannen met hun getunede auto's kunnen er wat van

Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
Veel van die zendingen zijn XPS of ICC, met andere woorden, de connectietijd is heel kort, tot een uur voor de vlucht mogen die goederen aankomen, elke minuut daarna is het gedaan. En geloof mij, op die minuten komt het aan. En we spreken hier dan over veel geld als een truck te laat binnenkomt.

Dat probleem begrijp ik wel, maar dat is simpel op te lossen door gewoon op tijd te vertrekken
Als je weet dat je minder snel mag rijden, dan pas je je schema daar toch gewoon aan aan. Niet zo vanzelfsprekend waarschijnlijk, maar je mag iets doen om de milieuvervuiling tegen te gaan...
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden