Enkele post bekijken
  #10  
Oud 8th June 2006, 19:39
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: Tervuren
Posts: 923
Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Neen, dat is niet enkel het probleem van hun bazen, het is een breed logistiek probleem dat op meer dingen impact heeft dan je zou denken. Ik spreek hier nu uit ervaring, elke ochtend komen tonnen vracht aan per vrachtwagen om over heel Europa verspreid te worden. Veel van die zendingen zijn XPS of ICC, met andere woorden, de connectietijd is heel kort, tot een uur voor de vlucht mogen die goederen aankomen, elke minuut daarna is het gedaan. En geloof mij, op die minuten komt het aan. En we spreken hier dan over veel geld als een truck te laat binnenkomt.
Een trucker die om half vijf 's ochtends (niet echt veel verkeer op de baan dan) een traag vehikel wil voorbijsteken richting Brussel zou dit dan niet mogen doen of hij is in overtreding? En als hij erachter blijft plakken verliest zijn bedrijf handenvol geld en krijgt hij onder zijn voeten. Nah.. Hij moet het recht hebben om sneller te mogen rijden dan iemand die niet snel wil/kan rijden. Het spitsuur is iets anders, maar op gewone uren moet dit kunnen. Het is niet omdat iemand rustig op zijn gemak wil rijden, dat een ander gedwongen moet worden dit ook te doen -zéker als we het over de logistiek hebben T I M. Een totaalverbod is te radicaal imho.
Met citaat antwoorden