Enkele post bekijken
Oud 8th June 2006, 19:34
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
Als je daarom iets trager wil rijden vind ik dat een goede reden. Ik snap ook niet hoe iemand zoveel liters in zijn 4x4 kan blijven tanken, puur ecologisch/economisch gezien.
Ask my dad, ik snap dat ook niet

Citaat:
In het geval van truckers (zeker als ze internationaal rijden) kunnen we spreken over veel tijdswinst als ze niet gedurende uren moeten blijven plakken achter collega's die veel trager rijden dan hen.
Ik heb geen zin om hier dure wiskundige berekeningen te gaan uitvoeren (zou ik trouwens ook niet kunnen ), maar ik denk dat je toch al een serieuze afstand mag rijden voor je aan 1u verschil komt...
edit: ok, ik heb mezelf toch even voor de uitdaging gezet
Als ik goed gerekend heb scheelt dat op 1000km +-1.5u...
Nu heb ik niet zo héél veel besef van afstanden, maar 1000km dat is toch al héél wat hé? En 1.5 lijkt me in vergelijking met het verschil in energieverbruik echt wel peanuts...
Wat hebben die truckchauffeurs daar trouwens last van, dat is toch hun baas zijn probleem...

Citaat:
Als een groene jongen uit ecologische overwegingen aan de minimumsnelheid gaat rijden op de autostrada, aan een duizelingwekkende snelheid van 70 per uur, dan vind ik dat iedere andere gebruiker het recht heeft hem voorbij te steken. Net zoals hij het recht heeft om trager te rijden, heeft een ander het recht om aan de maximumsnelheid te rijden.
Dat recht is anders wel eerder beperkt, want trager dan 70 per uur is strafbaar
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden