Enkele post bekijken
Oud 4th June 2006, 16:09
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
Egoïsme, misschien wel ja. Ik zie de Walen als mijn vrienden, ik werk er elke dag mee samen, maar stel het je voor als een huwelijk. Als je als echtgenoot elke maand heelder pakken geld aan je vrouw geeft, en het enige dat je ervoor terugkrijgt is gekloot, dan hoeft het voor mij niet meer, no matter how graag ik ze zie. Voor wat hoort wat, en ik zie dit niet, integendeel.

Ik doelde op onverschilligheid tegenover de Waalse bevolking.
Goed, ze kiezen idd hun politiekers zelf, maar ik geloof niet dat ze bewust kiezen voor corrupte politici.
Wallonië is nog steeds het armere gedeelte van ons land en gewoonweg uit medeleven en menselijkheid vind ik het niet meer dan menselijk dat we die mensen proberen te helpen. Je hebt daar gewoon minder kansen dan hier. Dat de politiekers daar misbruik van maken is een spijtige zaak, maar dat doet niets af aan het feit dat de bevolking dat geld goed kan gebruiken.

Citaat:
Maar ja, here we go again, u woont in de Kempen, niet hier, dus u ziet het vanuit een ander perspectief.

Ik zie het idd vanuit een iets minder bevooroordeeld perspectief, je m'excuse...

Citaat:
Ik zou in uw plaats die vraag niet durven stellen aangezien het uit uw posts duidelijk af te leiden valt dat u voor een totaalverbod bent tegen deze partij. U bent allesbehalve goed geplaatst om die vraag te stellen aangezien u hen de kans niet eens gunt die ze democratisch gezien verdienen. Dan valt er niets te bewijzen.

Ik heb het moeilijk met hun opvattingen regarding migranten en vrouwen ja, maar een verbod op de partij? Nah, niet nodig. Net zoals jij weet ik ook goed genoeg dat het - moesten ze ooit aan de macht komen - nooit lang zou duren. Het zal dan wederom blijken: veel praats, weinig daads.

Citaat:
Vind'k een goei. Een signaal. Het was een actie moest u de gevolgen van die veroordeling nog niet kennen. Als 'een signaal' alles is wat ze ermee beoogden zou het geen probleem zijn.

Goed lezen Wouter, ik heb nergens gezegd dat de bedoeling van die veroordeling was om een signaal uit te zenden. Dat het een doelbewuste actie was om de partij te kelderen geloof ik best, maar voor mij - en ik vermoed met mij vele anderen - was het wel een signaal van iets dat al lang vermoed werd, maar nooit hard gemaakt kon worden, nl. dat de partij(top) er racistische of toch op zijn minst discriminerend opvattingen op nahoud. Ik weet wel, het was niet het VB zelf, maar VZW's verbonden aan... en blablabla, maar je kan niet ontkennen dat het VB zelf geheel onschuldig is in die materie.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden