14th November 2004, 13:56
|
|
auti-juf
|
|
|
|
oeps typfoutje
Citaat:
Over die blanco stemmen.. zou het misschien niet verholpen kunnen worden door meer informatiemogelijkheden aan de mensen te geven? Je hebt nu al een doe de stem test op tv en internet.. Maar ik vind toch dat er meer mogelijkheden moeten zijn om te kijken welke partij voor welke punten zal gaan. Er zou iets moeten gevonden worden om de mensen die zich niet intresseren in politiek, toch te laten kennis maken met alle partijen. Zo krijgen ze een beter beeld van elke partij, gaan ze mss toch stemmen op één van deze partijen en krijgen we minder blanco stemmen?
Maar een ideetje hé...
|
Voordat het verkiezingen zijn hoor je eigenlijk niet veel anders vind ik. Het komt soms zelfs mn oren uit en heb ik er meer dan genoeg van. Dus in mijn ogen wordt er wel genoeg info errond verspreidt
Zo'n testen mogen er idd soms wel meer zijn, ook omdat ze vaak een andere uitslag geven.
Alles ligt natuurlijk nog steeds aan de mensen zelf: iemand die absoluut niet geinteresseerd is in politiek, zapt toch weg als er iets rond politiek op tv komt. De testen gaat hij ook niet doen. Dus voor die mensen blijft het dan toch hetzelfde, of er nu meer komt of niet.