27th May 2006, 18:21
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
maar wees eens eerlijk voor jezelf, als jij daar in dat Centraal station had gestaan en zoiets voor je neus ziet gebeuren en je weet dat je daar zelf je leven bij kan inschieten, ik denk niet dat je daar hups zou tussenspringen... je moet jezelf ook niet voor de gek houden he.
-->Ik denk inderdaad dat ik er niet 'hups zou tussenspringen', maar wel andere dingen zou doen zoals maken dat ik een spoormedewerker verwittig of zelf de ordediensten contacteren... Wat zou jij doen? Gewoon verder wandelen of doen wat je kan??
Citaat:
Wat misschien wel positief is aan dit artikel, is dat de politiek zich nu eindelijk maar eens moet bezighouden met dingen die ertoe doen, die belangrijk zijn voor iedere burger, in plaats van zich met allerhande prutsen bezig te houden en onderwijl zijn zakken goed te vullen en de belangrijke dingen maar op de lange baan te schuiven.
--> Veiligheid is een onderwerp dat al jaren op het politieke programma staat, zelfs in één van de veiligste landen ter wereld als België... Of verwijs je naar de migrantenkwestie? Ah ja, het zijn alleen buitenlanders die zo'n dingen doen, wij Belgen zijn engeltjes...