Enkele post bekijken
Oud 26th May 2006, 19:58
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Elke Van Loon
Nu ik vind dat de mensen toch wel mogen zien dat het nog gebeurd, drugs en al de toestanden.

Dat mogen ze zeker zien, maar wel liefst op de manier waarop het in de realiteit het meeste gebeurt: op een destructieve manier.
Wat er blijkbaar met Sofie gebeurd is, vind ik beter kunnen dan het voorval met 'de Cois'.

Citaat:
Ok, eigenlijk heb ik een goed argument om er tegen te zijn.. Mijn achterneefjes hebben ook eens nesquickpoeder 'gesnoven' omdat ze Sofie na wouden doen zeiden ze... Maar eigenlijk vind ik dit nog iets onschuldig.

Ja, nesquickpoeder is inderdaad nog 'onschuldig'. Maar denk je niet dat het een geluk was dat er geen waspoeder in de buurt was?
Voor labiele personen is zo'n situatie op tv zien echt wel nefast denk ik...
Nu is het enkel in thuis, maar laten we hopen dat het geen trend wordt, want dan zijn voor zulke mensen de gevolgen niet te overzien vrees ik...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden