Enkele post bekijken
Oud 26th May 2006, 18:05
Elke Van Loon Elke Van Loon is offline
If I'm ugly then so are you

Ik vind het kunnen... De laatste tijd is er ook zwaardere drugs in de soap te zien. Deze week heeft Sofie een overdosis genomen omdat ze dood wou zijn. Nu ik vind dat de mensen toch wel mogen zien dat het nog gebeurd, drugs en al de toestanden.
Ok, eigenlijk heb ik een goed argument om er tegen te zijn.. Mijn achterneefjes hebben ook eens nesquickpoeder 'gesnoven' omdat ze Sofie na wouden doen zeiden ze... Maar eigenlijk vind ik dit nog iets onschuldig. Die mannen zijn 11 jaar en eerlijk, het zijn ook geen normale kinderen. Ze doen echt wel de meest gekke dingen eerst. Ik geloof nooit dat zij, moest het hen lukken, aan de drugs zouden zitten. Hun broertje zit in het 1ste middelbaar en ook hij moet daarmee lachen. Maar ik zie hem niet stiekem drugs kopen op proberen. Van sigaretten wordt hij al niet goed.
ook omdat Sofie stiekem toch nog aan drugs was geraakt vind ik het zeker goed dat ze dit laten zien. Dit kan echt wel met ieder kind of jongere gebeuren. Thuis is altijd wel wat erger gemaakt. Dus...
Ik zou zeggen ga zo door
Met citaat antwoorden