Enkele post bekijken
Oud 24th May 2006, 04:15
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Vind dit schrijven nog niet eens zo onredelijk - afgezien van sommige quotes i.v.m. Israël... In elk geval veel redelijker dan al het Bush/oil - Cheney/Halliburton wapengekletter van 'de andere kant'...

De 'religieuze' argumenten lijken mij meer een koekje van eigen deeg dan een of ander getuigenis van islam-fundamentalisme, of whatsoever... Daarbij lijken de religieuze aspiraties zoals hier aangehaald mij een stuk 'nobeler' dan die van het PNAC...

In elk geval: ik heb de teneur van dit schrijven veel te weinig teruggevonden in de rapportering door 'onze' media... Een bewijs te meer dat de vierde macht momenteel andere besognes heeft dan waar het werkelijk om zou moeten gaan. Blijkbaar zijn 'de door de actualiteit gecreëerde uitzonderingstoestanden' (Sloterdijk) van vandaag oneindig veel belangrijker dan datgene wat er werkelijk toe doet... Maar klaarblijkelijk zijn al zovelen verblind door de 'War On Terror' dat de vraag naar het waarom er al lang niet meer toe doet... Laat staan dat de media, in navolging van de politiek (of was het andersom?) ons nog zouden kunnen 'inspireren' tot de WAARHEIDSVRAAG! En helemaal niet behulpzaam zijn richting vermogen tot perspectiefwissel, om nog maar te zwijgen van ENIGE empathie...