21st May 2006, 11:06
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Jelle thijs
Ik heb mij een avond goed geamuseerd. Ge weet wel chips, kaas, champagne,... en uiteraard de deelnemers uitlachen. Dit is een jaarlijkse gewoonte en ik hoop dat we deze gewoonte nog jaren kunnen verderzetten.
|
Haha, same here
Altijd wel lachen dat songfestival!
Hoewel ik moet toegeven dat ik ook wel wat met de muziek bezig ben.
Niet dat ik al vaak hoop heb gehad dat ons Belgenlandje in de prijzen zou vallen
Hoe vaak je tijdens eurosong op vrt de definitie van het perfecte eurosongliedje niet te horen krijgt...
Dat ze daar nog steeds niet door hebben, dat dat vroeger mss zo was maar die tijd is al enkele jaren passé. Je moet geen poppy, danceliedje sturen. Je moet iets speciaal sturen zoals het fantastische Lordi of zoals we zelf enkele jaren terug bewezen hebben met Urban Trad...
Goed, dit jaar zat er niet heel veel tussen, maar Peter Evrard of zelfs Brahim hadden stukken meer kans gemaakt dan dat dance-prinsesje dat we nu gestuurd hebben...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|