20th May 2006, 11:49
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Key-word. Kan, maar is het daarom zo? De heisa die partijen en bepaalde redacties rond deze grote 'kan' maakten de afgelopen week, deed me meer vermoeden dat ze ervan uit gingen dat het zo WAS, omdat ze het zo wilden.
|
Is het feit dat het kan geen reden genoeg om er eens bij stil te staan?
Of zelfs om er drukte over te maken?
Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
Voor hetzelfde geld, ben ik zeker van, voor hetzelfde geld had deze jongen medeleerlingen beginnen afknallen. In de VS zijn er ontelbare gevallen van mensen die totaal door het lint gaan en eender wie beginnen te executeren op straat.
|
Misschien ben jij daar wel zeker van, maar hijzelf in ieder geval niet:
Citaat:
Orgineel gepost door Het nieuwsblad
De jongeman verklaarde dat hij, na het kopen van het jachtwapen en munitie, doelbewust op zoek ging naar mensen van vreemde origine om hen neer te schieten, aldus het parket.
|
Citaat:
En wat vonden ze op die gast z'n kamer? Allemaal extreem racistische shit, en geloof me vrij, de 'voorbode' (of however het VB krantje noemt) smelt als sneeuw voor de zon in verhouding tot dat soort rommel.
|
Klopt, maar je weet hoe het gezegde gaat: "vele kleintjes maken één grote" (volgens mij is er nog een toepasselijker, maar daar kan ik nu even niet opkomen).
Citaat:
En trouwens, denk je dat die mensen ineens allemaal hand in hand gaan lopen met de allochtone gemeenschap? Denk je dat er geen alternatief komt dan? Komaan zeg.
|
Misschien wel, maar het is toch niet omdat mensen altijd een alternatief vinden dat je alles en iedereen zo maar zijn gang moet laten gaan?
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|