Enkele post bekijken
  #6  
Oud 18th May 2006, 16:17
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: Tervuren
Posts: 923
Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Ik vrees dat zo'n spel als GTA de drempel kan verlagen voor minder stabiele personen om ineens door te draaien en zoveel mogelijk mensen in je dood mee te sleuren. One last trip.

Langs de andere kant, ik moet de laatste tijd veel denken aan ouders die zichzelf ombrengen maar ook hun kinderen en hun ex. Het doet me (een beetje) denken aan wat we in Antwerpen hebben gezien. Door het lint gaan en de mensen met je meenemen die je hun leven niet gunt.
Soit, hoofdoorzaak is niet de spelletjes, daar is iedereen het wel mee eens denk ik. Maar het zal er wel iets mee te maken hebben, waarschijnlijk de drempel verlagen (it's all just a game). Sommige jongeren gaan het leven als 'een spel' bestempelen meer en meer.

En dan ook nog, over omstandigheden gesproken, de ouders van Luna zouden beter kwaad worden op de huidige regering dan vragen om posterkes weg te halen omdat het je aan je kind doet denken (waar ligt hier het einde?). Neen, ze zouden kwaad moeten zijn omdat de regering nooit prioriteit heeft gemaakt van de wapenwet. Een jaar geleden werd het aangeklaagd door parlementsleden. Nothing changed. En net daardoor kon Hansiepansie een wapenwinkel binnenlopen en een uurtje later buitenlopen met z'n gerief.
Met citaat antwoorden