Enkele post bekijken
Oud 14th May 2006, 23:50
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Even ter verduidelijking:
Ik vind het spijtig dat het belang (niet dat van limburg, wel het Vlaams ) altijd profiteerd van de misstappen van allochtonen. (laten we denken aan de Noord-Afrikanen die later Polen bleken te zijn. Het belang stond als eerste klaar om moord en brand te schreeuwen) Dit wordt dan het belang kwalijk genomen.
Maar nu staan de zogenaamde democratische partijen moord en brand te schreeuwen om het belang met de vinger te wijzen, omdat dit nu komt door de neef van een parlementariër.
Ik vind dit spijtig. Ik zie liever een eerlijke overwinning gehaald op besluiten die een beleid gaat nemen, of al genomen heeft. Niet op basis van een allochtoon die een Belg vermoord, of een Belg die een allochtoon vermoord.
14th May 2006 09:21

Ik dacht nu net dat er bij de moord van Joe was gevraagd om geen politieke belangenmengeling. Dit is dan ook niet gebeurd.
De Noord-Afrikanen die later Polen bleken te zijn: die discussie hebben we al eerder gevoerd (http://actualiteit.org/forums/showt...ghlight=excuses) Van wie kwam die uitspraak en wie moet zich excuseren hiervoor. Persoonlijk vind ik nog steeds dat men gewoon is vertrokken vanuit die persoonsbeschrijving.
Ik heb zelf ook nooit de indruk gehad dat het Vlaams Belang dit gebeuren uitgebuit heeft voor zijn campagne ofzo.

Volgens mij is er bij dit gebeuren ook respect geen politieke belangenmengeling gevraagd, maar ik heb de indruk dat dit niet echt opgevolgd wordt en dat er nu wel mensen met de vinger gewezen worden.

Dat de moorden niet gebruikt mogen worden als propagande middel, ben ik volledig mee akkoord, maar onrechtstreeks zal dit toch wel gebeuren.
Hoeveel mensen hoorde je na de moord op Joe toch niet zeggen: "nu gaat het toch echt wel te ver, dat ze elkaar eens afmaken"

Vrijdag zat ik op het terras in Antwerpen en hoorde ik weer iets anders:
" Als ze zich niet aanpassen, moeten ze inderdaad buiten, daar ben ik mee akkoord, maar om ze nu zo buiten te krijgen, dat is nu ook ni nodig"

Vergeet ook de rol van de media niet! want wie benadrukt er het hardste dat het familie was van een Vlaams belanger?