Enkele post bekijken
  #3  
Oud 27th April 2006, 17:14
Elke Van Loon Elke Van Loon is offline
If I'm ugly then so are you
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Essen
Posts: 70
Ja het ligt aan de ouders, maar er zijn tegenwoordig ook kinderen die stiekem naar zo'n films of dingen kijken. Mij maakt het niet erg veel uit of je nu seks hebt op je 14e of pas wanneer je 25 bent. Ik vind gewoon dat wanneer je er klaar voor bent, dan doe je het maar, maar denk ook aan de eventuele gevolgen. Wanneer je zeker bent van je stuk en je wilt het echt, wat maakt het dan uit welke leeftijd je hebt? Volgens mij zijn jongeren van 14 ook al wel oud en wijs genoeg om de gevolgen te kennen en wat ze hiervoor kunnen gebruiken. Als je dan ook kijkt naar het feit dat ouders het meestal ook te vroeg vinden dat ze op 14jarige leeftijd een vriendje of vriendinnetje hebben en dat ze zeker en vast geen seks mogen hebben. Dan is mijn standpunt, willen ze het echt, dan doen ze het ook. Wanneer ze dan bijvoorbeeld niet samen mogen slapen, dan gebeurd het wel ergens anders en op een ander moment. Ik ken genoeg verhalen, van jongeren en van mensen van mijn leeftijd. Zolang ze er maar over na hebben gedacht en zich er goed bij voelen is het voor mij geen probleem...
Met citaat antwoorden