Onderwerp: Vlaams Blok
Enkele post bekijken
Oud 4th November 2004, 20:11
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Re: Re: Vlaams Blok

Citaat:
Je kan een partij als Groen! ook beschuldigen extreem-linkse gedachten te hebben aangezien er in hun achterban wel een aantal extreem-linkse figuren zitten, en dit staat ook niet in hun programma.

Oh maar GROEN! _is_ een extreem-linkse partij. Maar om de één of andere reden wordt extreem-links hier in België getolereerd terwijl extreem-rechts (en die term klopt al lang niet meer) wordt geschandaliseerd en gedemoniseerd. Waarom is mij een raadsel...

Ik ben de naam van de dame in kwestie al vergeten, maar ik heb ooit eens een lid van GROEN! op't nieuws horen zeggen dat haar partij staat voor onder andere een 'volledig andere economie'.

Vanaf het moment dat ik dat hoorde, staat GROEN! voor mij gelijk aan communisme. Not done dus.

Om even terug on-topic te komen...
Je kan misschien veel zeggen van het Vlaams Blok, maar je moet wel toegeven dat ze er wel voor zorgt dat de jongeren min of meer betrokken blijven bij de politiek. Als iemand zich geroepen voelt, start dan eens een thread op over pakweg de VLD, ik wil wel eens weten wie zich in die discussie wil moeien.

Post count van de VB thread staat ondertussen al op 23... and counting.
Met citaat antwoorden