20th April 2006, 11:31
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Ik heb nee gestemd om 2 redenen.
Om te beginnen vind ik het tijd worden dat het gedaan is met die idiote reality-shows. Op tv is tegenwoordig zo goed als NIETS meer te zien. Ok, dat is wel bevorderlijk voor mijn schoolresultaten, maar komaan, het gaat er echt wel over. Big Brother zit al aan seizoen 4!
Het is duidelijk dat ze om volk te lokken steeds extremere formats gaan moeten verzinnen, maar nu overdrijven ze toch echt wel.
Ik kan eigenlijk alleen maar beamen wat de auteur van het artikel zegt. Wij proberen hen constant duidelijk te maken dat pesten niet kan/mag en dan gaan ze er doodleuk een tv-programma van maken. Net zoals in de disussies over de joint in thuis, is het hier niet zeker dat jongeren dat gedrag echt gaan over nemen, maar de bestaande pesters hun inspiratie wordt door dit programma wss zo goed als onuitputtelijk.
Ik vraag me bij zoiets wel af wat voor zieke, louter op geld en commercialiteit beluste mensen bij maatschappijen als Talpa werken...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|