Enkele post bekijken
  #7  
Oud 5th April 2006, 01:02
Timothy.Dils Timothy.Dils is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2006
Locatie: Lier
Posts: 8
verslaving

Ik heb ook vaak last van migraine, maar bij mij is dit waarschijnlijk te wijten aan een ongeluk dat ik al een tijdje geleden heb gehad. Ik blijf toch weigeren pillen in te nemen hiertegen, tenzij het weer examenperiode is en ik niet anders kan. Het duurt bij mij wel een tijdje voor ik er weer vanaf ben, maar heb dan liever wat pijn, dan ongezond te gaan doen. Pijn is dan ook weer relatief en de een verdraagt het meer als een ander. Dus zij die toch iets innemen kan ik moeilijk veroordelen.

Het is inderdaad waar dat te makkelijk pillen worden voorgeschreven. Er dient inderdaad beter gezocht te worden naar de aard van het probleem. Anders blijft het probleem en blijf je die pillen nodig hebben en heb je na een tijdje meer en straffer spul nodig.

Blijf dus van die pillen af, tenzij je niets anders kan- Ze doen je toch meer kwaad dan goed.

Misschien moeten andere alternatieve methodes aangeraden worden, als yoga bijvoorbeeld. Maar wie heeft hiervoor nog tijd. We leven in een tijd waar alles al zo snel gaat, en iedereen al tijd tekort heeft. Dit is een grote oorzaak van de zovele stressgevallen en depressies. Een zekere vorm van relativisme zou in deze maatschappij niet overbodig zijn.
Met citaat antwoorden