Onderwerp: Wat is dat nu weer?
Enkele post bekijken
Oud 4th April 2006, 12:01
DorienFaes DorienFaes is offline
Dorien

Wat voor een jeugdcultuur!!!

Wanneer ik dit artikel lees, roep ik uit wat voor een jeugdcultuur!!!! Hoe komen onze opgroeiende pubers er in godsnaam bij??? Ik zou zeggen, "dat komt ervan met al die vrije sex". Het is doodnormaal op de televisie en thuis kan er ook ronduit over gesproken worden. Maar zoals bij Koppen vermeld werd krijgen jongeren te maken met expleciete sex via muziekzenders zoals onder andere MTV. En op dat punt zou men in onze maatschappij moeten ingrijpen vind ik. Er moet een wet komen op die vulgaire videoclips die men vaak vertoont.
Oke, sex om de sex moet kunnen zegt men dan, als het maar veilig gebeurt. Maar waar is dan je gevoel voor zelfrespect gebleven. Heb je dan nog wel een klein beetje waarde voor je eigen lichaam of zijn het enkel je dierlijke lusten die tellen? Wanneer gaat men de ogen opdoen en de kinderen van vandaag opvoeden zoals het hoort? Vertel over sex, maar vertel zeker OOK over de gevolgen van sex!!! Wat gebeurd er met je als je AIDS krijgt? Wat zijn SOA's. De meeste pubers hebben hier vaak nog niet eens van gehoord. Ik hier nog één bedenking bij. Vandaag doen die kinderen hun Vormsel en morgen liggen ze met de eerste de beste in bed!!!!
Met citaat antwoorden