Enkele post bekijken
Oud 31st March 2006, 13:07
kristofdebruyn kristofdebruyn is offline
Registered User

vlaams belang start zijn campagne?

Ik ben geen voorstander van het Vlaams belang, maar wordt het is geen tijd voor de andere partijen om rekening te gaan houden met deze partij. Er zijn duidelijke signalen van het volk over hoe ze het willen. Het is nu aan de andere partijen om daar op te reageren; Ik denk ook niet dat de reactie om een cordon sanitair op te richten een goed idee is. Dat geeft de voorstanders van het Vlaams Belang nog meer de mogelijkheid om te verklaren dat het er niet goed aan toe gaat in België.

De campagne voor het Vlaams Belang is ook al duidelijk begonnen. Dat geeft aan dat ze hun slag stillaan wel willen gaan slaaN. Tot eind juni mogen ze ook nog "dingen" (zoals alamsystemen) weggeven. Vanaf dan is de echte start van de campagnes en is dit verboden. Ze begaan dus geen enkele overtreding. Waarom daar dan zo'n media-aandacht aan geven?
ALs daar in het nieuws over gesproken was, wist bijna niemand het. Maar toch doet men dit niet. Men geeft het Vlaams Belang de aandacht waarom zei vragen. Laat ze dit toch doen, laat ze hun campagne nu starten en uitvoeren op de manier dat zei dat willen.
De motieven van het Vlaams Belang zijn dat ze al veel langer meer alarmsystemen wilde promoten bij middenstanders en particulieren. Men wil hiermee de veiligheid van de Vlamingen verbeteren.
Zelf denk ik dat ze het meer doen om aan te tonen hoe onveilig het eigenlijk wel niet in België is. Ze willen de mensen daar van bewust maken zodat ze sneller op het VB gaan stemmen. Een andere rede is dat ze hierdoor weer zeer veel in het nieuws zijn geweest en dus gratis reclame erbij kregen.
Met citaat antwoorden