Enkele post bekijken
Oud 28th March 2006, 17:02
kristofdebruyn kristofdebruyn is offline
Registered User

kinderen onder relatine

Ik ben ook van het oordeel dat het meestal geen goed idee is om kinderen relatine te geven. Ik vind dat men tegenwoordig zeer snel het woord ADHD gebruikt. Zo ken ik een jongetje van 7jaar die net als andere jongeren wil spelen. Soms doet hij dan "lastig" in de les omdat hij niet meer wil stilzitten. Is dit dan ADHD? Ik denk het niet, zijn resultaten op school waren niet zo goed en toen hij relatine nam ging het beter op school. Men heeft dan een tijdje de relatine proberen af te bouwen maar dat gaf mindere resultaten op school, DUS terug relatine. Daarbij heeft het jongetje eens gezegd dat zijn hart soms heel raar doet, maar dat mag hij niet meer van zijn papa zeggen. Dit vind ik onvoorstelbaar, de mensen zetten hun kind op het spel om zo een beter beeld te krijgen van hun kind, want hij haalt goede punten. Trouwens het werkt zeer verslavend, is het niet dringend tijd dat men grondig onderzoek gaat plegen naar dit geneesmiddel. Ik kan best begrijpen dat dit goed kan zijn voor een bepaald aantal kinderen die enorme problemen hebben bij het studeren, maar als je hoort dat het tegenwoordig wordt verkocht als drugs zodat leerlingen langer en beter kunnen studeren.
Met citaat antwoorden