20th March 2006, 21:26
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
Als je dat in de grondwet gaat terugvinden dan zou me dat zwaar verbazen aangezien die betrekking heeft tot de structuur van de Belgische federale staat en instellingen.
Schuldig verzuim, dat vind je in het strafwetboek.
|
Grondwet, strafwetboek. Potato, potatoe
Je begrijpt wel wat ik wil zeggen.
Als je rekening houdt met mijn argumenten vind ik de vergelijking met zwartrijders niet helemaal terecht. Hoewel je ergens wel gelijk hebt. Maar dan verwijs ik je verder naar 'het ethisch vraagstuk' over de man die bij de apotheker inbreekt om een (veel te duur) medicijn voor zijn doodzieke vrouw te stelen...
Citaat:
Maar, om terug te komen op de essentie van deze post, wordt het allemaal niet té rooskleurig voorgesteld in de spot?
|
Tuurlijk, maar het is nog steeds een reclamespot en die moet je tegenwoordig vaak bekijken met een korrel zout in de ene hand en het nodige gevoel voor humor in de andere (positieve evolutie vind ik trouwens, domme dash-reclames ). De reclamespot ís humoristisch bedoeld denk ik
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|