28th October 2004, 02:06
|
|
Donkey!!
|
|
|
|
Citaat:
* motorrijden zonder beschermende kledij is crazy (idem mbt bijzitter)- als test: plaats je duim op de asfalt en schuif die vervolgens snel 20 cm achteruit - denk dan aan een val aan bijv. 50 km per uur...
|
Idd. Rijden zonder bescherming is niet echt veilig. Tegenwoordig (niet dezer tijden, maar in de zomermaanden natuurlijk) zie je meer en meer mensen in korte broek en zonder helm rijden. Is wel fout.
Citaat:
* motorrijden is niet echt een goedkope hobby (moto, kledij, helm, laarzen, handschoenen, verzekering, verbruik, onderhoud,...)
|
Idd,een dure zelfs. Maar tja, ik zie liever mijn geld aan bescherming verdwijnenen, dan dat ik er achteraf 1.365 kilo druiven kan gaan halen (die ik tevens niet in mijn eigen mond kan steken wegens geen armen meer) als ik in het ziekenhuis lig.
Maar ja, alles is duur tegenwoordig, en als je er voor werk, is alles mogelijk... Ik bespaar bijvoorbeld zeer veel op mijn auto: bier jaar geleden gekocht voor nog geen 25.000 franken, en hoe doet het noch steeds. Dus geld normaal voor auto --> nu naar moto.
Stevie, ik ben het eens met al jou stellingen... discussie over dit onderwerp gaat moeizaam verlopen!!
|