Enkele post bekijken
Oud 18th March 2006, 19:00
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator

Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
'k vind het maar niks om eerlijk te zijn.

In de eerste plaats is het concept van de spot zo on-origineel als het maar zijn kan. Been there, seen that. Een nieuwsanker dat met een correspondent ter plaatse gaat praten over eender welke nieuwe ontwikkeling of whatever. Uitgemolken tot en met in de reclame-wereld. "And in other news..." STFU

In de tweede plaats, deze spot toont aan hoe een systeem als het onze niet uit te houden is. Natuurlijk hebben ze het niet over de duizenden Afrikanen die met een toeristenvisum naar België komen, het visum 'kwijtspelen' en dan naar een OCMW-ziekenhuis stappen om hun aandoening -waarvoor ze eigenlijk naar hier kwamen- te laten behandelen.

'k ben voor het Amerikaans systeem. Ik ben het beu om solidair te zijn in de sociale zekerheid met eender welke profiteur (en ons landje telt er héél veel).

Ik snap de Amerikanen beter en beter als ze zeggen 'waarom zou ik betalen voor iemand die te lui is om te gaan werken?'

Ik zal wel voor mezelf zorgen. Is héél individualistisch, maar de sociale zekerheid zoals we ze nu kennen is niet uit te houden en kan elk moment op z'n gat gaan.
Met citaat antwoorden