Enkele post bekijken
Oud 27th October 2004, 01:37
Michai Geyzen's Avatar
Michai Geyzen Michai Geyzen is offline
Donkey!!

Citaat:
Overlaatst was ik aan het rijden op de ring van Antwerpen richting Bergen Op Zoom... Ik reed een goede 130 denk ik.. toen er opeens ne moto langs mij scheerde.. ik denk toch wel tegen de 250 km/u..(Als het ni meer was) Zo'n mensen moesten ze vind ik echt verbieden op de baan..

Ik ben helemaal niet agressief (toch meestal niet... ), en ik vind ook dat ze zulke bestuurders er op moeten wijzen dat ze verkeerd bezig zijn. Dit geldt echter ook voor automobilisten.

Voorbeeld:

Ik rijd met de moto (met pasagier) achter een Mercedes. De bestuurder zwalpt wat over de baan, dus ik besluit er voorbij te gaan. Ik ga er voorbij, geen probleem. In de tweede bocht (ongeveer een 120°) naar rechts steekt hij zonder boe of ba voorbij, snijdt me de pas af en vliegt er met een rotsnelheid vandoor. op het moment dat hij voorbijstak, heb ik dus in een fractie van een seconde beslist om in de graskant te rijden en rustig te remmen. Het was een goede keuze moet ik eggen, want anders had hij mij langst links aangereden en spraken ze over ons twee niet meer waarschijnlijk.

Dan zeg ik: ook deze mensen moeten gestraft worden. en waarom hebben auto's zijspiegels, als vele mensen ze toch niet gebruiken. Mensen die zoiets doen, gebruiken hun zijspiegels niet, en hebben ze dus ook niet nodig. Sommige bestuurders hebben dit dan ook al aan den lijve mogen ondervinden...
Met citaat antwoorden