Enkele post bekijken
Oud 23rd October 2004, 13:16
sophiekecools's Avatar
sophiekecools sophiekecools is offline
Registered User

klein opmerkingskes + 'hell's angels?'

Citaat:
Originally posted by yannick.staelens
Overlaatst was ik aan het rijden op de ring van Antwerpen richting Bergen Op Zoom... Ik reed een goede 130 denk ik.. toen er opeens ne moto langs mij scheerde.. ik denk toch wel tegen de 250 km/u..(Als het ni meer was) Zo'n mensen moesten ze vind ik echt verbieden op de baan.. Het was op dat moment toch redelijk druk en ik moet toegeven dat ik me daar toch echt wel gigantisch heb verschoten!!! Je ziet ze niet aankomen en het verschieten van de mensen in de auto kan volgens mij rampzalige gevolgen hebben (vb: reflex: uitweken naar rechts..)
Voor mensen die verantwoord met een moto kunne rijden heb ik alle respect voor.. maar zo'n wako's moge ze gerust hun rijbewijs afnemen!! Het enige probleem is dan wel denk ik... hoe weet je wie deze mensen zijn hé? Als ze aan het rijden zijn kan de politie ze toch ni pakke!

Volledig mee eens!
't is daarmee dat ik dus zei dat je verantwoord met zo'n ding mt kunnen rijden (dit geldt trouwens even vrolijk vr auto's).
mr volgende opmerking:
vele ongevallen met motorrijders zijn NIET de fout vd motorrijder, mr van een automobilist! (inschattingsfouten, 'oeps, niet gezien',...)
en ook het typische cliché dat er bestaat over motorrijders nl. het stereotype beeld van de hells angel KLOPT TOTAAL NIET!!!!
Met citaat antwoorden