23rd February 2006, 23:28
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind de nieuwe regeling niet slecht. Je kan dan wel je rijbewijs op je 18 jaar halen, maar je mag in het eerste jaar geen overtredingen doen. Als je nu kijkt naar hoeveel jongeren in hun eerste jaar overtredingen maken, daar zou je van versteld staan denk ik. Ikzelf val weer "buiten de boot". Ik zit al enorm lang te wachten tot ik eindelijk alleen met de auto mag rijden. Volgende week woensdag is het hopelijk zover. Nu nog goed rijden en de rij-instructeur die hopelijk goed gezind is, en dan mag ik eindelijk met m'n eigen auto de baan op. Moest ik in het nieuwe systeem zitten, zou ik nu alweer 9 maanden rondrijden. Is wel raar als ik daar aan denk. Dat je zegt dat je beter het openbaar vervoer neemt. Ik ben zelf elke dag naar Antwerpen naar school geweest en ik was na 2 jaar het openbaar vervoer beu. Altijd wachten omdat de bus maar elk uur reed. Of ik moest van Brecht naar Vorselaar. Ik was meer dan 2 uur onderweg, terwijl dit met de auto 20 minuten is. Verder ben ik het eens met Frederick. Je manier van rijden, dat heb je zelf in de hand. Of je nu je rijbewijs haalt op 18 of 19 jaar.