Enkele post bekijken
Oud 23rd February 2006, 17:41
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young

Ik denk dat de spelers van Anderlecht en Brugge ook makkelijk kunnen omgekocht worden hoor , zelfs de spelers van Real Madrid.. Stel u eens voor dat u voetbalt ergens in 1ste divisie. U verdient pakweg 250.000 euro per jaar. Eén of andere rijke chinees komt naar u toe en die bied u (ik heb gehoord dat een trainer 1 miljoen EURO had verdiend) ongeveer 500.000 euro om 1 match te verliezen. Dus je verdient hiermee het dubbele dat je normaal op 1 jaar verdiend. Zaak afgesloten zou u denken. Nee , Stel dat de speler in kwestie die 500.000€ gokt op de match die hij gaat spelen , in zijn eigen nadeel. De match staat bijvoorbeeld 1/4 genoteerd. Dat betekent dat hij 2 miljoen euro extra verdiend.

Reken daarbij nog dat er enkele spelers in hetzelfde team bij betrokken zijn en deze onder één hoedje hun bedrag inzetten. Maak zelf de rekensom maar. Ik zou ook tekenen.

En ik weet zeker dat dit gebeurd aangezien ik dit al meerdere malen heb horen vallen in één of andere VIP loge bij één of andere voetbalploeg. Geen verdere commentaar..