Enkele post bekijken
Oud 20th February 2006, 20:17
Robbe Van Raemdonck Robbe Van Raemdonck is offline
Registered User

Ik vind het eigenlijk niet kunnen, maar dat er dan zo'n kabaal over wordt gemaakt is overdreven. Kinderen of jongeren zien natuurlijk allerlei zaken omtrent schandalen, drugs, sigaretten, alcohol, geweld,... op de televisie. Maar ik vind het raar dat de schrijvers van 'Thuis' dit wilden laten zien, want er werd niets getoond omtrent de neveneffecten (heb ik opgevangen, want ik volg 'Thuis' niet). Ik durf niet echt een standpunt innemen. Ja het kan, omdat je het op elke zender in elke soap of film kan zien. Nee het kan niet, omdat we het niet extra moeten promoten, zeker niet in een familieserie. Maar zo'n heisa vind ik niet nodig. Terwijl ik dit nu aan het typen ben hoor ik op de achtergrond informatie over koffieshops op het VRT-journaal. Het houdt niet op... Maar wat ik erger vind dan al die heisa omtrent drugs is het feit dat je op één avondje televisie 300 doden ziet vallen, op 100 verschillende wijzen vermoord... Televisie moet een informatiebron zijn, geen promotie voor drugs en geweld, maar dan wijk ik af en zouden we het moeten hebben over opvoeding, en dat doen we al genoeg op school...
Met citaat antwoorden