Enkele post bekijken
Oud 21st October 2004, 00:23
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Ik kan mij nog goed herrinneren dat ik in het 4e leerjaar is een mep heb gekregen van een lkr van mij en terecht.
Ik durfde dit niet tgn mn ouders zeggen, maar via via kwamen ze dat natuurlijk wel te weten.
Mijn moeder is dan met die lkr gaan praten en die heeft die lkr zelfs nog een schouderklopje gegeven om het zo te zeggen.

Ouders van tegenwoordig(heb ik de indruk) zijn veel te hard op hun kinderen gesteld en zoals de titel zegt: mijn kind schoon kind, is dezer tijden echt wel waar!

In de grote vakantie doe ik ook speelpleinen. Dit jaar hadden we een meisje meermaals aangepakt of eens apart gezet. 'S avonds komt de vader, die doet haar verhaal tgn de vader dat ze constant int straf moet staan van ons enz, die vader luisterde nog niet eens naar ons verhaal! ==> Mijn kind schoon kind! mijn kind doet zoiets niet, mijn kind is zoiets niet, dat is wat jullie van mijn kind maken, ... deze uitspraken kregen wij dit jaar veel te horen opt speelplein!
"in mijne tijd he" was dat helemaal anders! als ze hoorden dat je ergens straf had gekregen, kreeg je thuis waarschijnlijk nog eens een lading!
Laat die tijd maar terugkomen zou ik zo zeggen!