16th February 2006, 12:46
|
|
Administrator
|
|
|
|
Het probleem zit hem inderdaad meestal bij inwijkelingen. Ze kunnen er niet tegen dat er constant vliegtuigbewegingen zijn. Ze hebben een hoge rpijs betaald voor grond/huis, en willen nu ook rustig genieten. Malheureusement ça ne marche pas comme ça.
Ik weetnog toen ik hier als kleine kwam wonen dat die vliegtuigen inderdaad iets waren dat stoorde, maar als je er niet meer op let, dan hoor je het ook niet meer. Vanaf 5 uur 's ochtends vliegen hier cargo's over ons huis. Ik word daar totaal niet wakker van, laat staan dat ik minder diep slaap. Op den duur besef je het gewoon niet meer. Maar ja, als je heel de tijd focust erop, natuurlijk dat je je er in gaat opjagen.
Het erge is gewoon dat sommigen hun wil doordrukken zonder te kijken naar al de mensen die hun brood verdienen op de luchthaven. Ook vergeten ze hoe belangrijk een luchthaven is voor een stad. Economisch, maar voor Brussel vooral ook politiek van belang (NATO/EU).
En het meest bizarre is dat de federale regering niets kan beslissen. het dossier pendelt tussen de verschillende regeringen, Vlaamse, Waalse en Brusselse. En niemand die knopen doorhakt.
|